Publikation Africa Journal of Management

The paper "How individuals learn to do more with less: The role of informal learning and the ef­fects of higher-level education and unemployment in Ghana" by Anne König, Corinna Schmidt, Bastian Kindermann, Marc Schmidt and Tessa Flatten has been published by the Africa Journal of Management. © TM

Wir freuen uns zu verkünden, dass unser Artikel „How individuals learn to do more with less: The role of informal learning and the effects of higher-level education and unemployment in Ghana“ von Anne König, Corinna Schmidt, Bastian Kindermann, Marc Schmidt und Tessa Flatten vom Africa Journal of Management veröffentlicht wurde. Wir möchten insbesondere Dr. Susann Dattenberg-Doyle von Right for Education für ihre wertevolle Unterstützung und Wissen über Afrika danken. Hier finden Sie den Link zum Artikel.